Seznam vystavovatelů

Aero service Ctibora Šilhana se zabývá opravami automobilů Aero a prodejem náhradních dílů na vozy Aero, Tatra, Praga a Škoda.

Auto Bejda se zabývá renovací klasických vozů Porsche. Specializuje se především na klasické vozy Porsche 911 všech typů. Jsou schopni většinu operací provádět díky jejich širokému zázemí ve vlastní režii, čímž mají pod kontrolou vysokou kvalitu prací. Provádí tedy kompletní renovace přesně dle přání zákazníka od oprav karoserií, přes lakování a opravy motorů až po kompletní kompletaci celého vozu. Jejich dodavatelé jsou jim zároveň schopni dodat veškeré potřebné díly k zdárné opravě vozu. Ať již tedy máte zájem o kompletní renovaci, drobnou opravu či servis Vašeho klasického vozu Porsche neváhejte se spolehnout na Auto Bejda.

Autodílna Doležal byla založena v květnu 1990 a zpočátku se zabývali jen současnými automobily. Vzhledem k tomu, že v mládí prošla rukama pana Doležala snad všechna auta co se na našich silnicích pohybovala a dnes jsou veterány, začal se jejich opravami zaobírat. Lidi je začali vyhledávat a nyní opravy veteránů představují zhruba polovinu jejich práce. Na veteránech dělají většinu prací – klempířské, mechanické a lakýrnické. Větší zkušenosti mají s poválečnými auty, ale i auta „prvorepubliková“ jsou schopni kvalitně repasovat. Nemají problém se se zákazníkem dohodnout a vyhovět jeho požadavkům.

Firma Autoservis Dymáček oficiálně vznikla v roce 1988 a navázala na předválečnou rodinnou tradici ve výrobě, opravách a úpravách karoserií a automobilů (Karosárna Josef Plachý – Brno). Větší část firmy se zabývá kompletním restaurováním historických automobilů včetně jejich oprav a údržby. Vozidla renovovaná v našich dílnách lze vidět například i v Technickém muzeu v Brně. Mezi nejstaršími renovovanými vozidly české výroby byl unikát brněnské Zbrojovky DISK z roku 1924, ze zahraničních vozidel to byl vůz FORD T z roku 1917. Momentálně jsou rozpracovány vozy Tatra 12, 57B, 75, Mercedes Benz 170, Ford Cortina Mk1, Škoda Populár a velmi vzácný kousek vyrobený v licenci Tatry v Německu vůz DETRA (Tatra 12).

Firma Carsofa provádí profesionální renovace automobilů Mercedes-Benz. Renovuje nejen Oldtimery, ale i Youngtimery nebo i novější automobily poškozené či opotřebované. K renovacím používá výhradně originální náhradní díly Mercedes-Benz a všechny odborné práce jsou prováděny v autorizovaném servisu Mercedes-Benz.

Kromě skutečných vozidel firma dodává pohovky CarSofa. Jsou vyrobeny z reálných motorových vozidel, jejichž části jsou pečlivě restaurovány,  nově opatřeny špičkovým autolakem a čalouněny nejkvalitnější kůží. Každý kus je originál,  je vyroben přesně podle požadavků a představ zákazníka. Car Sofa se vyrobí ve tvaru a velikosti křesla, pohovky, stolu nebo jiného interiérového doplňku.

Auto – moto – veterán čalounictví má dlouholetou rodinnou tradicí, spoléhají se na předané zkušenosti v oboru a kvalitně odvedenou práci. Nabízí repasování veškerých čalouněných součástí historických automobilů a motocyklů. Dále se zabývají renovací historických kočárků, dobových helem, výrobou brašen a replik sedel na české motocykly JAWA a ČZ. Pro výrobu převážně používají čalounické koženky s dobovými vzory, pravou kůži a látky. K zakázkám přistupují vždy individuálně, dle požadavků i těch nejnáročnějších zákazníků.

Firma Cyklospeciality se zabývá prodejem nových kol s klasickým vzhledem. Nekupujte zajíce v pytli – nejnižší cena není vždy nejlepší volba! Nabízí výběr vyzkoušených, převážně anglických produktů, o kterých ví, že jsou spolehlivé a kvalitní…

Společnosti skupiny ENGINE (ENGINE PRAGUE, s.r.o. a ENGINE PRAGUE GARAGE, s.r.o.) nabízí milovníkům všech automobilů individuální dovoz, prodej, výkup, servis, částečné rekonstrukce i „ rekonstrukce do šroubku“ pro nové, sportovní a klasické automobily. Pro doplnění komplexních služeb dále nabízí dlouhodobé parkování v klubové garáži v centru Prahy. Je také autorizovaným dealerem a servisním střediskem skůtrů Vespa. Účastní se společných akcí a mezinárodní rally Prague Carlsbad Classic. Skupina ENGINE sídlí v pražských Dejvicích, 2 min. chůze od stanice metra Dejvická.

Dílna E + M Treschl vznikla v roce 1990 jako rodinná firma. Používá tradiční předválečné technologie svařování autogenem, tváření plechů na strojích švýcarské výroby Ecold a válcováním, letování cínem apod.

Na objednávku vyrábí dle originálních dílů, výkresů nebo modelů blatníky na motocykly, benzinové nádrže, letované nebo svařované, olejové nádržky, atypické výfuky, kryty řetězů, primární kryty, skříňky na nářadí a mnoho jiných. Na auto pak nádrže, masky chladičů apod.

Firma etovar.cz představí použití servisního nářadí Jawa ČZ v praxi. Výrobce servisního nářadí Jawa ČZ přiveze montážní stůl na renovaci motorů a předvede rozebrání a složení motoru přímo na výstavě s použitím servisního nářadí. V expozici bude k vidění miliontý motocykl Jawa ve zlaté barvě – v původním dochovaném stavu.

Federace klubů historických vozidel České republiky je občanským sdružením nezávislých a samostatných občanských sdružení majitelů a příznivců historických vozidel působící na celém území České republiky. V současné době sdružuje sedm občanských sdružení s celkovým počtem 3976 členů. Na Classic Show Brno se můžete s touto organizací setkat, popřípadě se dotázat na informace, které vás zajímají.

Společnost Anglo-Parts byla založena v Belgii v roce 1982 a od té doby expanduje. Anglo-Parts má dnes skladem díly na vozy Austin Healey, Jaguar, Land Rover Defender a Morris Minor a má 12 poboček v 11 zemích.
V České republice můžete objednat náhradní díly na klasické britské vozy u společnosti FošumCars s r.o. V její pobočce je mnoho dílů skladem a je pravidelně zásobována každý týden. Tyto aspekty z nich činí jednoho z předních dodavatelů náhradních dílů na britské vozy v České Republice a na Slovensku. Navštívte nově otevřenou prodejnu v sídle firmy v Radčicích. Díky jejich zkušenostem v oboru oprav a renovací oldtimerů mjí všechny předpoklady pro to, aby byli jejich služby na co nejvyšší úrovni.
Funk Soul Brothers – pro všechny, kterým slovo „normální“ nestačí
Pod značkou Funk Soul Brothers (F.S.B.) se skrývá parta lidí, kteří mají rádi krásné, konstrukčně čisté a zajímavé motocykly. V případě F.S.B. totiž nejde o značku, ani objem a výkon motoru, ale o celkové pojetí a zpracování. Z každého motocyklu jsou schopni „vysochat“ umělecké dílo na dvou kolech a plnit tak i ta nejtajnější přání svých zákazníků z Česka a ze zahraničí. Jejich práce jsou hodně různorodé a záběr až nečekaně široký. Jeden den opouští dílny Norton Commando upravený na café racer, týden na to Harley-Davidson Shovelhead přestavěný na radikální chopper ze 70. Let a za pár dní třeba speciál Yamaha XS postavený pro flat track – americkou plochou dráhu. Hranice pro F.S.B. neexistují. Chcete „pouze“ precizní renovaci svého miláčka?! Žádný problém! Avšak pánové z F.S.B. vám dokážou komplexně zrealizovat cokoli od první trubky vložené do stolice na stavbu rámů až po nastartování unikátu, který bude jediný na světě.
F.S.B. sídlí v Brně a zabývají se veškerými speciálními činnostmi v motocyklovém odvětví: 1. Kompletní renovace motocyklových veteránů a klasiků. 2. Částečné i radikální přestavby a úpravy motocyklů 3. Úplné zakázkové stavby motocyklů. 4. Stavby závodních motocyklů. 5. Vývoj a výroba speciálních motocyklových komponentů z vybraných kovů i kompozitů. 6. Generální opravy motorů, ladění a zvyšování jejich výkonu. 7. Veškeré lakýrnické práce včetně autentického linkování a airbrushe. 8. Zajištění speciálních dílů z celého světa.

Truhlářství Hemzal dokazuje, že karoserie byly i ze dřeva. Na jeho stánku si můžete prohlédnout ukázkové renovace automobilů, jak se u nás standardně stavěly do poloviny padesátých let.
Historic cars, s.r.o. je rodinná společnost specializující se na dovoz a distribuci náhradních dílů a příslušenství na historická vozidla značky Fiat, Alfa Romeo, klasické britské vozy a klasické modely značky Volvo. Dále společnost nabízí řadu služeb v oblasti renovace a oprav karoserií včetně vlastní výroby plechových karosářských dílů.
Stěžejní část expozice naší společnosti tvoří představení sortimentu plechových karosářských dílů z vlastní produkce pro vozy Fiat a Volvo s možností zakoupení za výstavní cenu. Dále se návštěvníci budou moci seznámit s širokou nabídkou náhradních dílů pro italské vozy Fiat a Alfa Romeo, britské vozy Austin-Healey, MG a Triumph a klasické modely značky Volvo – P1800, Amazon, Buckel a Duett. Bude představena i nabídka klasických minerálních olejů pro veteránské i youngtimer automobily a motocykly. Oleje budou na místě k zakoupení včetně nabídky poradenství ve výběru správného minerálního oleje pro váš vůz či motocykl.
Ukázka ze sortimentu vlastní produkce plechových karosářských dílů je součástí prezentace renovátorských a opravárenských služeb naší společnosti v oblasti autoklempířské činnosti se specializací na klasické vozy. Zájemci budou mít na místě možnost konzultace s našimi pracovníky ohledně konkrétních možností opravy, renovace či výroby včetně nezávazného orientačního nacenění. Nabídka zakázkové produkce karosářských dílů je určena pro malo i velkoodběratele.
Zveme všechny milovníky krásných klasických vozů k návštěvě naší expozice a těšíme se na přátelská i užitečná setkání.

Pan Pavel Kalina se ve volném čase zabývá sbíráním a renovováním poválečných sportovních vozidel, prototypů a kabrioletů zn. Škoda a MTX. Po dohodě mohu zajistit STK na poválečných vozidlech Škoda Felicia Roadster.

V roce 1955 se začal rodit projekt sportovního automobilu podle návrhu jednoho z našich nejznámějších designérů Otakara Diblíka. Ve vysokomýtské Karose postavili laminátovou karoserii na základ z vozu Škoda 440. Vůz byl poprvé představen veřejnosti v roce 1956 v Mladé Boleslavi, kde však havaroval při exhibiční jízdě. Teprve po mnoha letech se podařilo tomuto nádhernému vozu navrátit jeho původní podobu. Ukázku vrcholného designu poloviny padesátých let na Classic Show v Brně představí současný majitel vozu pan Pavel Kalina.

Karoserie Vyskočil bude na Classic Show vystavovat Praga Minon r.v. 1916 s otevřenou ojedinělou karoserii. Tyto karoserie byly vyrobeny pouze ve dvou kusech. Další vozidlo bude MG-A r.v. 1956, kde firma provedla celkovou renovaci. Na stánku budou ke shlédnutí další klempířské práce.

MÍŠOVA DÍLNA se již 8-mým rokem věnuje profesionálním renovacím motocyklů. Za tu dobu prošlo dílnou spoustu zajímavých a krásných motocyklů a nasbírali jsme mnoho zkušeností. Mimo kompletních renovací provádíme linkování veteránů, repase, vyplétání a centrování drátěných kol, GO motorů a jiné. Kromě výbrusu, klikovky a chromování si uděláme všechno sami.

Hlavním exponátem na stánku Míšovy Dílny bude kompletně zrenovovaný motocykl Bianchi Tonale 175 zakoupený ve velice „zuboženém“ stavu na aukci Auctum konané během Classic Show 2014. Renovace tohoto motocyklu byla veliká výzva a návštěvníkům loňské akce se naskytne zajímavé srovnání. Mezi dalšími exponáty můžeme vyzdvihnout např. JAWU 250-353/07 SuperSport – jediný zdokumentovaný kus prodaný v Československu a mnoho jiných zajímavých motocyklů.

Na Classic Show Brno se představí Klub policejní historie Brno s historii bezpečnostních sborů v období let 1918–1938 a to převážně četnictva. V rámci výstavy budete moci zhlédnout historické uniformy četnictva a uniformované stráže bezpečnosti a jejich další výstroj a výzbroj z období první republiky. Také bude možno zhlédnout techniku používanou těmito sbory včetně vozidla Škoda 104, které bylo zrenovováno a na této výstavě bude poprvé představeno veřejnosti.

Kovo Šátek je rodinná firma zabývající se již od roku 1992 výrobou ozubených kol, dílů převodovek a dalších součástek z kovu a plastu. Provádí kuželové rovné ozubení, čelní ozubení, čelní šikmé, soustružnické a dokončovací práce.

Zabývají se převážně výrobou dílů pro historické motocykly, např. Jawa 500 ohc, Ariel 500 / 557 a jiné české i zahraniční značky. Dále pak ozubením pro historické automobily Aero, Praga, Škoda atd., ale i výrobou dílů pro modelovou železnici. Nabízí individuální přístup, bohaté zkušenosti a nadšení pro historická vozidla.

Na výstavě budou k vidění námi vyráběné díly na motocykly Jawa 500 ohc, Jawa 350 sv/ohv, ČZ 175/ 250/ 500 Tourist, Ariel 500/557, Burman QDL a další. Jako specialita bude vystaven polomotor Ariel 557.

Motorové oleje Penrite jsou na trhu již 89 let. Působí v Austrálii od roku 1926 a  je vlastněna příslušníky rodiny Dyamondů do dnes.

Společnost Penrite Oil Company založil roku 1926 Les Mecoles. Svoji první továrnu otevřel v Melbourne v Austrálii, kde začal vyrábět vysoce kvalitní oleje a maziva.

Kvůli špatnému zdravotnímu stavu prodal Les Mecoles v roce 1979 společnost Johnu Dymondovi, australskému prodejnímu manažerovi společnosti Lubrizol, strojnímu inženýrovi a automobilovému nadšenci, který rychle rozšířil sortiment společnosti Penrite. Johnovo technické zázemí a nadšení pro kvalitu vyústilo k produkování těch nejkvalitnějších výrobků a tato filozofie, kterou John zavedl v roce 1979, zůstává základní prioritou společnosti až dodnes.

Se svou filozofií – „produkty pro všechny a pro všechno“, John rozšířil a vybudoval obchodní a výrobní kapacity pro výrobu konkrétních produktů pro jakýkoliv trh a Penrite tak mohl uspokojit poptávku kterékoliv průmyslového odvětví.

Neustálým plněním požadavků na nejvyšší kvalitu a poskytováním 100% garance na všechny produkty Penrite se tato značka stala  synonymem vysoké kvality a spolehlivosti. Jedná se o nejkvalitnější oleje na světě.

MONTYJAWA je  výrobce a prodejce  replikových dílů na poválečné československé motocykly.Specializuje se na  díly z  gumy a plastů, hlavně  světla, stupačky a různé kryty. Také renovujeme motocykly na zakázku.

Na letošní Clasic Show  přiveze ukázky z výrobního sortimentu, a několik motocyklů ze specializované sbírky  zahraničních motocyklů s československými komponenty.

Hlavní novinkou sbírky je motocykl SOCOVEL 250, vyrobený v roce 1951 v Belgii. Základ je použitý z JAWY 250 Pérák- motor, nádrž, elektroinstalace. Podvozek je vyroben v Belgii, silně inspirován JAWOU. Tento motocykla je zřejmě jediný kompletní v České republice.

Další exponát pochází z MEXIKA – značka CARABELA 350 RS , rok výroby 1982. Motocykl používá  československý motor  JAWA 350 typ 634,  podvozek je  originální konstrukce a výroba mexické firmy. Pravděpodobně jediný kus v Evropě, zakoupený  přímo od mexického  renovátora.

JAWA MUSTANG SuperSport – vývozní verze klasického Pionýra, sen všech československých kluků v osmdesátých letech. Kapotáž byla vyráběna a montována ve Velké Británii. Motocykl je renovovaný, kapotáž v původním laku byla zakoupena  loni na portálu EBAY.

LEONETTE je  moped vyrobený v Brazílii s československým motorem Stadion. Vystavovaný kus   poslal kamarád z Brazílie v několika poštovních balících, chybějící díly byly doplněny z domácích zdroj.

ČZ 175 typ 482.01  COCY je zvláštní verze  v Československu běžné „Sportky“, určená pro  pastevce na Novém Zélandu. Proti sériovému provedení jsou použity menší kola 16″, upravený výfuk a převody. Vystavovaný motocykl nikdy na Nový Zélend nedorazil, byl prodám ve Velké Británii, a letos přivezen zpět do České republiky. Má najeto pouze 900 mil, vše je v původním stavu, včetně laku a pneumatik.

JAWA 250 SuperSport – amatérská stavba z poloviny 80-tých let, krásný důkaz šikovnosti a touhy českých lidí po jiných motorkách,než se daly koupit v Mototechně. Kapotáže jsou vyrobeny ze skelných laminátů do negativních forem. Ostatní části jsou použity  z JAWY – Kývačky. Údajně v okolí Zlína vzniklo asi 5 podobných motorek ze stejných forem.

Firma MotoKenny Design se specializuje na renovace a lakování motoveteránů, především značek JAWA a ČZ. Zajišťují veškeré klempířské práce a spasování, které jsou nedílnou součástí každé renovace.

S respektem k lakýrnickým postupům v časech minulých, lakují za pomoci moderních materiálů, avšak s důrazem  na dobový pololesklý vzhled povrchu. – tady  už nikdo neřekne „Takhle se to nikdy nelesklo.“ Na přání klienta provedou i lakování se zrcadlovým leskem vrchního čirého laku.

Provádí také kompletní renovace motocyklů předválečné i poválečné Československé produkce. Díky ověřeným kvalitním dodavatelům Vám rádi např: přečalouní sedla, nachromují (nejen) nádrž, vypletou kola nebo dodají či vyrobí chybějící díl a to vždy v dohodnutém termínu, kvalitě a ceně. Kompletní fotogalerie s on-line přístupem klienta je samozřejmostí, takže přesně víte, v jakém stádiu je Váš motocykl.  MotoKenny je mladá a dynamická firma složená z milovníků historických motocyklů. Zakládá si na individuálním přístupu ke každému klientovi a jeho přán&i acut e;m.

Navštivte jejich stánek, kde se přesvědčíte o úrovni renovací na vystavených motocyklech. Proškolený personál Vám rád pomůže s jakoukoli otázkou ohledně možností renovace právě Vašeho stroje.

Moto Reno se zabývá renovacemi historických vozidel, zejména motocyklů. Rozšířila své vybavení na svařování hliníkových dílů. V současné době se specializuje na rovnání disků pro automobily i motocykly, svařování hliníkových slitin, nerezu, titanu a plastů.

Pokud chcete pomoci s renovací stroje , klidně se obraťte na firmu Martin Prošek, historická vozidla, rádi poradí. Pro toho kdo se nechce sám pouštět do renovace svého stroje, jsou připraveni vám stroj zrenovovat. Samozřejmě, že to není hned a ani zadarmo, ale podrobnější informace vám sdělí u osobního jednání. Je možné podívat se i na práci firmy na již zrenovovaných strojích. Renovace provádí pouze kompletní, tzn. včetně veškerých součástí a agregátu.

Jiří Rožnovský se zabývá ruční výrobou celoželezných modelů bez použití obráběcích strojů. Nejde o přesné makety ale dílka, která co nejvíce vystihují podobu a ducha velké předlohy. Vyrábí auta a motorky i na přání a podle předloh zákazníků.  Veteránistů milujících ten svůj samohyb jsou spousty a tak, bohužel pro zákazníky, jsou dodací lhůty dlouhé. Protože bývají jeho modely často použity na soutěžích jako ceny pro vítěze, přidal si ještě výrobu jednoduchých i složitějších originálních trofejí. Ty se snaží navrhnou aby vystihly téma nebo zaměření klubu.

Na Classic Show Brno bude vystavovat  různé modely  Československých  i světových  aut a motocyklů a ukázky  navržených i používaných  trofejí. Většina prací je na místě ke koupi.

Koželužna Josef Strnad je se svou více než stoletou historií jedním z nejstarších nepřetržitě fungujících podniků svého druhu v České republice.

Jejich sortiment zahrnuje širokou škálu usní rukavičkářských a oděvních, ale i technické, hudební, knihařské a čalounické usně.

Mezi naše stálé a tradiční klienty patří výrobci rukavic, ale i přední výrobci kvalitního značkového oblečení z celé Evropy.

Jako doplňkový prodej nabízíme produkty vyrobené z našeho materiálu jako jsou cestovní tašky, peněženky, pásky, klíčenky a další drobnosti.

ŠKODA Muzeum při své premiéře na Classic Show v Brně představí dva vozy ze svých sbírek – elegantní ŠKODA Popular Monte Carlo Coupé z roku 1937 a unikátní ŠKODA Supersport typ 966 z roku 1950.

ŠKODA Popular Monte Carlo Coupé je ikonou aerodynamického designu druhé poloviny třicátých let a zároveň odkazem skvělých výsledků dosažených posádkou Pohl/Hausman na věhlasné Rallye Monte Carlo v letech 1936 a 1937. Černý exemplář patří ke klenotům mladoboleslavské sbírky a v minulosti získal i řadu ocenění na několika oldtimer rallye.

Závodní automobil ŠKODA Supersport s  doutníkovou karoserií, který je součástí sbírky ŠKODA Muzea od roku 2007, byl po náročné renovaci dokončen vloni. Tento typ s motorem se speciální V-hlavou a kompresorem byl svého času s hodnotou 197,7 km/h nejrychlejším československým vozem.

Velorex club v AČR v letošním roce oslaví již 25 let své existence. Za čtvrt století se z poněkud přehlížených tříkolových vozidel potažených umělou koženkou stal unikátní  fenomén, který zpestří každou veteránskou akci. Ač za tu dobu plátěné tříkolky postupně z běžného provozu vymizely o to více se s nimi můžete setkat na srazech určených právě jen pro tato jedinečná vozidla. Takovým srazem je například akce Velorex Rally Soseň, pořádaná Velorex clubem v AČR. Klub se také zabývá historií výroby dopravních prostředků ve výrobním družstvu Velorex.. Od počátku svého vzniku členové klubu podnikali zahraniční dálkové jízdy k propagaci Autoklubu České republiky a historických tříkolek samotných. Z cílů takových cest jmenujme švédský Helsingborg, Severní polární kruh ve finském Rovaniemi, Helsinky, norský Bergen, Shetlandy a Orkneye, jezero Loch Ness, Londýn, Lofotské souostroví, Nordkapp, výjezd na Grossglockner, norský Lysefjord a Preikestolen.

Expozice klubu bude zaměřena na 25. výročí založení klubu se zaměřením na dálkové expedice. Návštěvníky seznámí s právě připravovanou cestou „EXPEDICE ISLAND“ . Na stánku bude vystaven jeden stroj Velorex 16/350.

Veteran Arena Olomouc představí na svém stánku automobil Wikov 35. Dvoudvéřová čtyřmístná karoserie byla v dobových materiálech označována originálním francouzským názvem conduite intérieure. Pro tento konkrétní typ, který je charakteristický prohnutou linií dveří, se vžil název „Labuť“. Jedná se o stylisticky velmi povedenou verzi, která několik let sklízela úspěchy na soutěžích elegance. Na podzim 1931 byl Wikov 35 s karoserií „Labuť“ nabízen za 68 000 Kč. Přitom stejnou částku stála i čtyřdveřová verze šestisedadlové limuzíny!

V sobotu proběhne křest knihy „Wikov“. Obsáhlá publikace sestávající ze tří samostatných dílů je určena nejen milovníkům historických automobilů a traktorů, ale také architektury a první republiky vůbec. Celkově na více než osmistechpadesáti  stranách najde čtenář přes dva tisíce fotografií či dobových obrázků. Kniha přitom podrobně popisuje vznik samostatného automobilního oddělení v továrnách na stroje Wichterle & Kovářík, a. s., Prostějov. Mapuje osudy obou rozvětvených rodin zakladatelů továrny a zobrazuje i jejich architektonicky hodnotná rodinná sídla. Publikace se taktéž zabývá industriální architekturou naší kdysi největší továrny na výrobu zemědělských strojů. Vychází z ověřených historických pramenů a uvádí i dosud uveřejněné informace do širších souvislostí. V jednotlivých kapitolách jsou chronologicky popsány konkrétní vyráběné typy vozů Wikov a jejich přínos pro tuzemský automobilový průmysl. Zmíněny jsou také automobily vyrobené pouze jako prototypy, nákladní vozy a zemědělské traktory. Zvláštní kapitola vyzdvihuje sportovní úspěchy automobilů Wikov. Vše je doplněno velkým množstvím dobových fotografií, z větší části dosud nepublikovaných, původními továrními prospekty a reklamními inzeráty. Samostatnou část tvoří dochovaná vozidla Wikov včetně jejich historie, dobových i současných fotografií, výrobních čísel a dalších zajímavostí.

Firma  Veteran service se již více jak čtvrt století zabývá výrobou dobového příslušenství na historická vozidla (světla, zrcátka, stěrače, dveřní kliky, profilová těsnění …) a mechanických dílů na vozy AERO a TATRA.

Firma Vintage replica se zabývá malosériovou výrobou dílů na historická vozidla. Jsou zaměřeni především na motocykly České výroby, ale také na motocykly zahraničí produkce Velké Británie a Německa.

Firma VWBrouk.cz, s.r.o. prodává, a to už dvacátým rokem, náhradní díly a příslušenství na vozy Volkswagen s motorem vzadu, jako jsou např.typy Brouk, Transporter, VW181, VW1500, VW1600, VW411, VW412, ale i KdF. Poslední dva roky dodává také díly na vozy Porsche s motorem vzadu, jako jsou typy 356, 911,912.

Na stánku bude vystaven VW Transporter z roku 1965 před renovací, na kterém bude vidět, jaké díly je možno na něj objednat…

Nová generace veteranských nadšenců zastoupená veteranským blogem Zpatecka.cz a firmou Veteráni na Truc letos představuje novy e-shop a zrenovovaného youngtimera BMW 1800 Touring z roku 1973, který je v Čechách velice ojedinělý. Kromě prohlídky mnichovského krasavce si na stánku prvně v historii koupíte upomínková trička s emblémem Classic Show a jinými veteránskymi motivy, dekorativní fotografie, pexeso i jiné suvenýry, také autoplachty pro vaše miláčky. Kupte si lístek do tomboly a vyhrajte zajímavou cenu.